czwartek, 29 marca 2012

## hej.. ;c

Troche mi głupio no ale cóż...
A więc chwilowo zawieszam bloga. No bo strasznie dużo testów, kartkówek, pytań i innych dupereli a u mnie w szkole to nawet 3 miesiące przed zakończeniem roku szkolnego już nam głowę zawracają żeby poprawiac wszystkie oceny uczyc się i bla bla bla -.-" liczyłam na to że rozdziały dodawac będę z dnia na dzień ale niestety się przeliczyłam.... Pisanie takiego bloga to na prawde ciężka praca! Osobiście podziwiam dzewczyny które robią to z taką łatwością... Dla mnie jest to ciężkie, nigdy nie potrafie dobrac odpowiednich słów żeby idealnie podkreślic te uczucia które przeżywają bohaterowie, zawsze chce też zwracac uwage na błędy ortograficzne i interpunkcyjne bo wiem że nie przyjemnie się czyta opowiadanie z masą błędów. Tak jak zawieszam ten blog tak i mój drógi (Don't Cry) Obiecuję że to wam wynagrodze!
Najprawdopodobniej nowe rozdziały zobaczycie w wakacje albo i nawet trochę przed nimi :) Mam nadzieję że się nie złościcie...






PLANY NA PRZYSZŁOŚC:
~na pewno dokończę bloga! na 100% tylko jeszcze nie teraz.... musicie byc cierpliwe
~blog Don't Cry planuje zmienic na blog z imagin'ami (rozdział z niallem zmienię na imagina więc nie bójcie się poznacie dalszą częśc) i będę ich tam dodawc mnóstwo bo moje pomysły się nie kończą! <imaginy te zazwyczaj będą wesołe wiecie o co chodzi takie typowe Love Story>
~a ten blog <never mind> będzie smutny i wzrószający, wydarzy się tu wiele rzeczy więc na pewno nie będziecie się nudzic ;)   (przynajmniej się postaram żeby tak było)


 Jeśli tylko macie jakieś pytania to piszcie na mój twitter ;) ENJOY <mam nadzieje że was nie zanudziłam>

2 komentarze:

  1. Przeczytałam wszystko, ale... nie podoba mi się. Wszystko jest takie puste. To znaczy nie ma opisów miejsc, bohaterów, uczuć... wszystko przypomina tylko trochę bardziej rozłożone streszczenie (bo są dialogi). Popracuj nad tym. To ważne, pozwala wczuć się w klimat. SZCZEGÓLNIE opisy UCZUĆ! Jak w następnym rozdziale (o ile taki się pojawi) będzie więcej opisów to może tu zajrzę. Ale, mówiąc szczerze jest dużo ciekawszych blogów. Nie chcę powiedzieć, że źle piszesz. Piszesz w miare poprawnie, ale monotannie i nudno. Bo styl jest w porządku. Więc moim zdaniem, żeby było dobrze potrzebne są opisy. A Ciebie niestety jest ich bardzo mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi że ci się nie podoba.. A w zasadzie to nie wiem czy go dalej pisac, no bo wiesz szkoła, obowiązki później wakacje, a w wakacje nauka.. Ale jeśli znów będę, postaram się naprawic wszystkie błędy i tak w ogóle to bardzo Ci dziękuje że odważyłaś się mi to powiediec, nie każdego na to stac, a to na prawdę wiele dla mnie znaczy. Dziękuje.

      Usuń